Zarządzanie, ścieżka: Biznes międzynarodowy

 

W ramach kierunku ZARZĄDZANIE (studia drugiego stopnia) jest do wyboru 5 ścieżek kształcenia:

  • Zarządzanie w przedsiębiorstwie
  • Zarządzanie w turystyce
  • Zarządzanie logistyką
  • Marketing
  • Biznes międzynarodowy

Biznes międzynarodowy – to studia w całości realizowane w języku angielskim adresowane do osób, planujących karierę zawodową w przedsiębiorstwach i organizacjach międzynarodowych oraz jako niezależni konsultanci firm, działających na rynku globalnym.

W kształceniu przyszłych menedżerów tej specjalności koncentrujemy się na przekazaniu im  najnowszej wiedzy teoretycznej i umiejętności  praktycznych. Dlatego też dużą uwagę przykładamy, do tego by nasi absolwenci posiadali rozległą znajomość uwarunkowań globalnych, regionalnych i krajowych, a także czynników politycznych, ekonomicznych, prawnych, marketingowych i logistycznych istotnych z punktu widzenia prowadzenia biznesu międzynarodowego.

Program studiów obejmuje więc przedmioty, które pozwalają poznać światowe i europejskie trendy oraz strategie i nowoczesne modele biznesowe, wykorzystywane w zarządzaniu biznesową organizacją międzynarodową. Studenci tej specjalności uczą się też umiejętności planowania i budowania strategii biznesu globalnego, wykorzystania instrumentów marketingowych oraz zarządzania i skutecznej komunikacji w zespołach międzynarodowych. Rozwijają też swoje umiejętności podczas licznych zajęć warsztatowych m.in. z zakresu negocjacji biznesowych, komunikacji międzykulturowej, procesów decyzyjnych i radzenia sobie ze stresem oraz doskonalą na poziomie biznesowym dodatkowy język obcy.

Z uwagi na praktyczny profil studiów, studenci  otrzymują wsparcie w znalezieniu wartościowego miejsca odbywania praktyki w przedsiębiorstwach oraz w jednostkach administracji publicznej na rynku lokalnym.

Podczas studiów uczymy m.in.:

w zakresie kształcenia specjalistycznego:

  • międzynarodowego prawa handlowego
  • zarządzania w gospodarce 4.0
  • zarządzania start-upem
  • marketingu międzynarodowego i neuromarketingu
  • międzynarodowych strategii przedsiębiorstw
  • Lean i Agile management
  • logistyki międzynarodowej
  • zarządzania różnorodnością i innowacjami
  • handlu międzynarodowego i międzynarodowych stosunków politycznych i gospodarczych

w zakresie zarządzania i prowadzenia biznesu:

  • zarządzania strategicznego
  • zarządzania marketingowego
  • zarządzania projektami
  • zarządzania finansami przedsiębiorstw
  • budżetowania i controlingu
  • prawa pracy
  • prognozowania i symulacji w biznesie
  • kierowania zespołem i zarządzania zasobami ludzkimi

Nasi absolwenci mogą znaleźć pracę:

  • na  stanowiskach kierowniczych w przedsiębiorstwach i organizacjach międzynarodowych
  • jako niezależni konsultanci dla firm działających na rynku międzynarodowym
  • jako specjaliści ds. ekonomicznych, marketingowych i zarządzania;
  • w przedsiębiorstwach różnych branż, organizacjach typu non profit, jednostkach samorządu terytorialnego i instytucjach otoczenia biznesu, zwłaszcza  zorientowanych na działalność międzynarodową
Powrót do listy kierunków

Akcje

Uniwersytet Pomorski Punkt rekrutacyjny

Adres

ul. Bohaterów Westerplatte 64,
76-200 Słupsk,
I piętro s.202
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Czytaj więcej