- Jeżeli podczas logowania na studia pojawi Ci się komunikat „twój PESEL widnieje w bazie uczelni” - to oznacza, że posiadasz już konto AP. Wówczas skorzystaj z pola po prawej stronie ekranu "Zaloguj się". Jeżeli nie pamiętasz swojego nr UID bądź hasła, skorzystaj z opcji "przypomnienie hasła".
- Jeżeli podczas odzyskiwania konta wyświetlił Ci się komunikat "Nie znaleziono osoby" - napisz do nas wiadomość (rekrutacja@apsl.edu.pl) - podaj swoje imię, nazwisko, nr PESEL oraz dołącz treść: "Wyrażam zgodę na wykorzystanie przesłanych przeze mnie danych w celu odzyskania dostępu do mojego konta w e-rekrutacji".
- Jeśli masz problem z dołączeniem zdjęcia do profilu kandydata - napisz do nas wiadomość (rekrutacja@apsl.edu.pl), załącz zdjęcie, podaj swoje imię, nazwisko oraz nr UID.
- Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania znajdziesz w zakładce FAQ.