Pomoc

 

  • Jeżeli podczas logowania na studia pojawi Ci się komunikat „twój PESEL widnieje w bazie uczelni” - to oznacza, że posiadasz już konto AP. Wówczas skorzystaj z pola po prawej stronie ekranu "Zaloguj się". Jeżeli nie pamiętasz swojego nr UID bądź hasła, skorzystaj z opcji "przypomnienie hasła".

 

  • Jeżeli podczas odzyskiwania konta wyświetlił Ci się komunikat "Nie znaleziono osoby" - napisz do nas wiadomość (rekrutacja@apsl.edu.pl) - podaj swoje imię, nazwisko, nr PESEL oraz dołącz treść: "Wyrażam zgodę na wykorzystanie przesłanych przeze mnie danych w celu odzyskania dostępu do mojego konta w e-rekrutacji".

 

  • Jeśli masz problem z dołączeniem zdjęcia do profilu kandydata - napisz do nas wiadomość (rekrutacja@apsl.edu.pl), załącz zdjęcie, podaj swoje imię, nazwisko oraz nr UID.

 

 

Akcje

Akademia Pomorska Punkt rekrutacyjny

Adres

ul. Bohaterów Westerplatte 64,
76-200 Słupsk,
I piętro s.202
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Czytaj więcej